Moja lista blogów

niedziela, 5 września 2010

10 x lubie...

Parę dni temu do zabawy zaprosiła mnie danusiahttp://danusia-sciborowka.blogspot.com/
Dziękuję Ci Kochana...
Przepraszam, że dopiero teraz odpisuję, ale mój synek w trzeci dzień chodzenia do przedszkola złapał jakąś okropną wirusówkę. Czuje się już zdecydowanie lepiej, więc mam wolna chwilkę i odpisuje...

Więc lubię...

* mój domek...
* spędzać czas z moimi chłopakami...
* napar z mięty z maminego ogródka...
* zimę...
* przeglądać moje ulubione blogi ...
* tworzyć coś z niczego ...
* hortensje...
* starocie...
* dobrych i uczciwych ludzi...
* spokój...

Z racji tego, że większość z Was brała już udział w tej zabawie, to zapraszam do kontynuacji wszystkie chętne osóbki...:)
ściskam...

2 komentarze:

  1. I ja z Twojej listy duzo lubie;-))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. ...pewnie mamy też podobne duszyczki :)
    Spokojnej nocki

    OdpowiedzUsuń